A Madeinpapp.hu cookie-k segítségével törekszik arra, hogy az oldalt a felhasználók a lehető legjobban, célzottabban tudják használni. Ezek személyes azonosításra nem alkalmasak. A honlapon való böngészéssel Ön hozzájárul használatukhoz. Elfogadom
Termékek Menü
0

Fizetési és szállítási feltételek

Fizetési és szállítási feltételek

Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.
 

Fizetés utánvétellel, készpénzben: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.

Személyes átvételkor: Készpénzben vagy bankkártyával az áru Szeghalom, Tildy u. 13. alatt történő átvételkor. A személyes átvétel választása esetén a Vásárló a Szolgáltató székhelyén fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató megbízottja részére.

Amennyiben banki utalással szeretne fizetni, azt jelezze a rendelésnél! Kollégáink telefonon, vagy e- mailben fognak jelentkezni.
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt számlát ad.

Szállítás

A honlapon történt rendelések kiszállítása MPL futárszolgálattal történik. 15.000,- Ft alatti rendelésnél a MPL futárszolgálat díja 990,- Ft, 15.000,- Ft felett INGYENES.
A feladási napok: hétfőtől - péntekig, 8:00-15:00 óra között.
A mennyiben a Vásárló ebben az időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítás címet megadni, ahol a szállítási idő időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
A termék a kiszállítást végző személytől való átvétele illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áruátvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek A kiszállítás Magyarország egész területére, 15.000,- Ft alatti rendelésnél MPL futárszolgálattal 990,- Ft.
15.000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes. Felhívjuk minden kedves Vásárló figyelmét, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget veszi figyelembe a Szolgáltató a 15.000,- Ft feletti összeghatár után járó ingyenes szállításhoz!
A személyes átvétel ingyenes.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-3 munkanap, rendeléseink többségét azonban 1 munkanapon belül szállítjuk.
A Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesíti, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

A Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti Szeghalom, Tildy u. 13. az 1. pontban megjelölt székhelyen is.
A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató értesíti a Vásárlót.
Az átvétel hétfőtől-péntekig, 9:00 - 17:30 között lehetséges.
Telefonszám megadása kötelező, a könnyebb kapcsolatteremtés érdekében.
A rendelést az értesítéstől számított maximum 1 hétig tudja tárolni a Szolgáltató, amennyiben a Vásárlótól az átvételre vonatkozóan semmilyen visszajelzés nem érkezik, egy hét letelte után a Szolgáltató törli a megrendelést és továbbértékesítheti a terméket.